Aanmelden voor de Moot 2025

Direct naar de aanmeldlinks:
Aanmelden voor deelnemers
Aanmelden voor IST'ers

De aanmeldingsperiode voor de World Scout Moot 2025 in Portugal zal kort en krachtig zijn. Je kunt je aanmelden vanaf 1 juli tot en met 31 augustus. Denk dus alvast nu na of je mee wil met ons naar Portugal en schrijf je gelijk in als dat kan.

De reden voor de korte aanmeldingsperiode is dat de deadline voor de eerste betaling aan de Portugese organisatie al op 31 september binnen moet zijn. Daar komt bij dat het aantal plaatsen voor ons contingent beperkt is. Door vooraf met een limiet te werken zorgen we ervoor dat er later niet alsnog deelnemers geweigerd gaan worden (zoals het geval was bij Roverway 2024). Dit betekent wel dat de Moot 2025 voor de snelle beslissers is!

De inschrijfprocedure:

1. Tussen 1 juli en 31 augustus kun je je aanmelden middels bovenstaande link. Bij jouw aanmelding presenteer je op een creatieve manier jouw motivatie om mee te gaan naar de World Scout Moot. Deze motivatie wordt meegenomen in de selectieprocedure mochten we te veel aanmeldingen hebben.
  2. Je krijgt een bevestiging via mail dat je op de lijst met aanmeldingen staat.
  3. Op 1 september sluit het aanmeldformulier.
  4. Als we boven het maximumaantal deelnemers zitten, dan wordt er gekeken naar de motivaties en wordt er daarvanuit geloot.
  5. We laten zo snel mogelijk weten of je geselecteerd bent en vragen je daarna om een inschrijfformulier in te vullen.
  6. Na invullen van het inschrijfformulier krijg je de vraag om direct het eerste deel van het inschrijfgeld te betalen.
  7. De betaling moet voor 15 september binnen zijn, omdat we direct daarna de Portugese organisatie moeten betalen.

Kortom, even met z’n allen opletten na 1 september!

Dezelfde procedure hanteren we voor IST-ers, maar we gebruiken een ander formulier.

Na inschrijving zal de officiële communicatie via e-mail plaats vinden, zorg er aub voor dat je e-mailadres in SOL juist is. En als je vragen hebt over de inschrijving: kijk ook op de FAQ pagina. Mocht je er dan nog niet uitkomen: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..