17e World Scout Moot 2025 Portugal

In de zomer van 2025 vindt de 17e World Scout Moot plaats.
Na Canada, Kenia, Mexico, Taiwan, Zweden en IJsland is nu Portugal het gastland.
Benieuwd naar wat de World Scout Moot inhoudt?
Wil je weten of het iets voor jou is en wat je kunt verwachten als deelnemer of IST'er?
Houd dan deze site in de gaten.
Ook deze editie wordt onvergetelijk, uitdagend en onwijs gezellig, dus mis het niet!

Ben jij in de zomer van 2025 tussen de 18 en 26 jaar? Dan kan je mee als deelnemer naar World Scout Moot, het internationale evenement voor roverscouts. World Scout Moot bestaat uit verschillende onderdelen waarover je hier meer kunt lezen. Als deelnemer geef je je individueel op en wordt je door de Ierse organisatie individueel ingedeeld in een internationale patrol.

Tijdens World Scout Moot krijg je de kans om meer dan 5.000 andere roverscouts uit heel de wereld te ontmoeten en samen deel te nemen aan een uitdagend programma, georganiseerd in Portugal.