Ben jij in de zomer van 2025 ouder dan 26 jaar, maar wil je World Scout Moot absoluut niet missen?

IST staat voor International Service Team en de naam zegt het eigenlijk al: als IST’er zorg je ervoor dat alles in Portugal straks op rolletjes loopt en het de deelnemers aan niets ontbreekt. Je helpt bijvoorbeeld bij het opbouwen, het draaien en afbreken van het evenement. Natuurlijk doe je dit niet alleen! Samen met een heel team van IST'ers zijn jullie hier verantwoordelijk voor. Zo heb je ook als IST'er volop de kans om contact te leggen met scouts uit heel de wereld. Er zijn verschillende teams waar IST'ers voor worden gezocht. Er is dus voor ieder wat wils!

Een paar maanden voor de Moot begint stuurt de Portugese organisatie een 'catalogus' met functies. Elke IST'er kan vijf voorkeuren opgeven voor een functie tijdens de Moot. Afhankelijk van je functie kan dit betekenen dat je eerder (of langer) op het terrein moet zijn dan ander IST'ers.

Het aantal IST'ers dat mee kan naar Portugal hangt af van het aantal deelnemers. Daarom sluit het sollicitatieformulier voor IST'ers al eerder, zodat er eventueel een selectie plaats kan vinden.

Inschrijven

De aanmelding gaat middels een vacature, na de eventuele selectieronde ontvang je een e-mail van ons met meer informatie. Ontvang je een e-mail met de inschrijflink dan heb je 10 dagen om deze in te vullen, je inschrijving is pas compleet na betaling van de eerste termijn. Vul je dit inschrijfformulier niet in, dan komt je aanmelding te vervallen en kunnen wij je plekje aan iemand anders geven. Lees voor het aanmelden goed de medewerkersvoorwaarden door! Kijk op scouting.nl/vacatures voor actuele vacatures voor de Moot.