Om te zorgen dat alles goed geregeld wordt, komt er een organisatieteam. Zij zorgt ervoor dat alle deelnemers en IST'ers goed voorbereid op weg gaan naar Portugal en dat je de juiste informatie op tijd ontvangt. We zetten in op een grote en enthousiaste groep deelnemers en IST'ers die in de zomer van 2025 af gaan reizen naar Portugal. Er staat een uitdagend programma op de planning en het is de bedoeling dat je hier als deelnemer het maximale uit kunt halen!

De voorbereiding van World Scout Moot 2025 is hiervoor belangrijk, maar hoe we dat exact in gaan vullen is nog niet bekend. Dat je hier als deelnemer zelf een grote bijdrage aan levert, is natuurlijk vanzelfsprekend. Dus niet alleen tijdens World Scout Moot 2025, maar ook in aanloop naar het evenement beleef je een te gekke en uitdagende tijd!

Op de hoogte blijven van vacatures voor toffe functies voor World Scout Moot - Dutch Contingent? Houd scouting.nl/vacatures in de gaten!